Ωρομέτρηση Προσωπικού

MemoTime

Σύστημα Ωρομέτρησης Προσωπικού

Το MemoTime είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα οργάνωσης και καταγραφής του χρόνου παρουσίας προσωπικού.Ιδανικό για κάθε οργανισμό και επιχείρηση.

  • Διατίθεται σε Desktop και WEB έκδοση
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με την Εφαρμογή Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Στοιχεία Εργαζομένων
  • Παρουσιολόγιο
  • Προσελεύσεις-Αποχωρήσεις
  • Ορισμός Ωραρίων και Αργιών
  • Έλεγχος προσέλευσης εργαζομένων με χρήση δακτυλικού αποτυπώματος ή κάρτας
  • Εκτυπώσεις, αναφορές
  • Απομακρυσμένη υποστήριξη

 

Επικοινωνία
close slider

MemoPlan : Καλώς ήρθατε !

Σύνδεση

Χαμένο συνθηματικό

Εγγραφή

Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.